Czy Twoja firma potrzebuje własnego call center?
Jak zrozumieć, że Twoja firma potrzebuje własnego centrum obsługi klienta, aby zapewnić wysoką jakość usług? Oto kilka przypadków, które jednoznacznie wskazują, że firma powinna stworzyć osobny dział obsługi klienta.
Ilość klientów sugeruje, że powinieneś
Jeśli pracownicy Twojej firmy nie mają czasu na podstawowe obowiązki, ponieważ ciągle odbierają telefony od klientów, jest to zdecydowanie znakiem, że nadszedł czas na własne centrum obsługi klienta. Nie będziesz w stanie samodzielnie udzielić wysokiej jakości odpowiedzi na dużą liczbę pytań od klientów. Jeśli Twoi klienci często pozostają w zawieszeniu, możesz potrzebować dodatkowej pomocy ze strony call center. Oprogramowanie do obsługi klienta, z którym pracuje dział call center, pomaga sprawnie i szybko obsłużyć wymaganą liczbę zgłoszeń przychodzących. Przecież jeśli chodzi o obsługę klienta, liczy się każda sekunda: jeśli nie reagujesz szybko, ryzykujesz stracić klientów.
Prowadzenie firmy wymaga dużo pracy, więc rozważ zatrudnienie pomocy z zewnątrz do obsługi połączeń.
Ponadto, firmy muszą poznać segmenty swojej bazy klientów i preferencje dotyczące kanałów komunikacji. Jeśli otrzymujesz dane demograficzne, które sugerują, że oprogramowanie call center może być korzystne dla Twojej firmy, powinieneś to rozważyć.
Zadawane są ważne pytania
Badania pokazują, że konsumenci chcą mieć możliwość skontaktowania się z obsługą klienta w przypadku poważnych problemów. Na przykład, jeśli Twoja karta kredytowa zostanie skradziona, prawdopodobnie będziesz chciał zadzwonić bezpośrednio do banku, zamiast czytać artykuł samoobsługowy lub rozmawiać z botem.
Centrum telefoniczne może odpowiedzieć na te ważne pytania i umożliwić klientom uzyskanie pomocy, której potrzebują w sprawach pilnych .
Połączenia poza godzinami pracy są kierowane na pocztę głosową
Jeśli jest dużo połączeń, które trafiają na pocztę głosową, być może nadszedł czas, aby zainwestować w wirtualne call center. Zespół przedstawicieli obsługi klienta może odbierać więcej połączeń w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można uniknąć zaległości w wysyłaniu wiadomości głosowych. Poza tym, narzędzia samoobsługowe call center, takie jak menu IVR, mogą przez całą dobę automatycznie dostarczać informacji o produktach, usługach i promocjach, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz zapewniają możliwość samodzielnie wykonywać niektóre podstawowe operacje. W końcu, jeśli klient nie będzie w stanie rozwiązać problemu bez udziału operatora, będzie mógł zostawić prośbę o oddzwonienie w godzinach pracy. Możliwość wezwania pomocy 24/7 pozytywnie wpłynie na poziom zadowolenia klientów i wyróżni Cię na tle konkurentów.
Zwiększy to również zadowolenie klientów, ponieważ Twój zespół będzie mógł szybciej odpowiadać na ich pytania.
Dzięki call center będziesz mieć więcej zasobów, aby odbierać więcej połączeń i szybciej rozwiązywać problemy. Tak więc będziesz mógł zająć się innymi potrzebami biznesowymi. Centrum obsługi klienta może pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę, zapewniając szybkie odpowiedzi, oferując komunikację wielokanałową i podążając za żądaniami klientów.