Dlaczego mojej strony internetowej nikt nie odwiedza?
W czasach, kiedy branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit, niejeden przedsiębiorca wpadł na to, aby rozszerzyć swoją działalność o sklep internetowy. Sprzedaż produktów stacjonarnie może nie dać bowiem tyle zysków co sprzedaż wysyłkowa na całą Polskę. Samo założenie sklepu online już może stanowić pewne wyzwanie…
Tworzenie stron www
Nierzadko wiele osób decyduje się na samodzielne tworzenie stron www. Obecnie dostępnych jest bowiem sporo różnych sposobów ułatwiających to zadanie laikom. Można chociażby stworzyć witrynę na WordPressie, który proponuje wiele różnych szablonów strony (wystarczy zmienić grafikę na własną) i już mamy wstępnie wykonaną witrynę, do czego nie potrzebowaliśmy znajomości kodu. Jednak jeśli marzy nam się coś nowoczesnego, a przy tym niepowtarzalnego – lepiej znaleźć specjalistów, których podstawowym codziennym zadaniem jest właśnie tworzenie stron www.
Wówczas będziemy mieć pewność, że nasza strona jest wykonana na wysokim poziomie, a przy tym jest responsywna, czyli można ją odtworzyć bez żadnych problemów i przesunięć na ekranach mniejszych urządzeń elektronicznych, takich jak tablety czy smartfony.
Podobnie rzecz ma się jeśli chodzi o sklepy internetowe – ich stworzenie również lepiej powierzyć specjalistom, którzy wybiorą najlepszą platformę w zależności od ilości produktów, które chcemy sprzedawać. Zadbają o całą kwestię techniczną, a do nas będzie należało późniejsze zarządzanie otwartym już sklepem.
Jak zdobyć odwiedzających?
Szybko okazuje się, że samo otworzenie sklepu internetowego nie sprawia, że automatycznie może on zaistnieć w sieci. Często to długa droga do tego, aby zdobyć wielu nowych odwiedzających i faktycznie generować zyski. Twojej strony internetowej nikt nie odwiedza prawdopodobnie dlatego, że o niej nawet nie wie. Dlatego dobrze jest już od samego początku zainwestować w e-marketing. Kampania reklamowa w Google Ads z pewnością będzie dobrym rozwiązaniem, gdyż obecnie sieć reklamowa Google jest uważana za najbardziej efektywny sposób na zwiększenie ruchu w sklepie internetowym.
Nie da się ukryć, że jeśli chodzi o kampanie Google Ads Szczecin posiada wielu specjalistów, którzy w tym zakresie odnoszą duże sukcesy. Dzięki cząstkowym analizom uruchomionej kampanii oraz bieżącej optymalizacji mogą oni tak udoskonalić reklamę, że jej efektywność zdecydowanie rośnie. Wysoka konwersja to główny cel e-marketingu i w przypadku dobrze poprowadzonej kampanii AdWords jest on realizowany w 100%.